[silindi] lavininannesii internetten bakıyor hep bilindik sevmediğim isimleri söylüyo gizem melek ezgi Ne bileyim böyle sayıyo bende beğenmiyorum
lavininannesii [silindi] çok zor valla isim meselesi🙄inşallah içinize sinen bi isim bulursunuz bir an önce.
tugbaa_g Benimde kızım olucak Aylin veya Beril koyucam tam karar veremedim bende çok zor isim koymak 😂
Kafam Aaa1234 ben bilinmedik duyulmamıs isim arıyodum hep sonunda buldum ilay koyucam fikir olabilir ülkenin en güzel kız çocuğu demek