Aaa1234 38 haftalık oldum kızımın ismine karar veremiyorum. Hiç içime sinmiyor bir türlü stres oldum 🥺 Sizler neye karar verdiniz? Sevdiğiniz önerebileceğiniz güzel kız isimlerini yazarmısınız? ❤️🌸
Beyzanur138 Aaa1234 ben erkek annesi olacam inşallah adı Kaan miraç ama kız olsa Hira Nur koymak isterdim 😊🌸🙈
Kbra_em Aaa1234 bende erkek annesi olucam nasipse mete alp olucak paşamın ismi. Ama kız olsaydı elif ada düşünüyorduk.
lavininannesii Aaa1234 biz de 37 olduk🐣daha dün karar verdim hatta vazgeçmiyim netleşsin diye isimli tulum sipariş ettim😂kızımın adı Lavin olucak🌸
[silindi] lavininannesii aa benim dediğim ismimi koyucakasın hatta lavin ne demek diye sormuştun ben hep kızım olursa lavin koyacam diyodum evlenmeden önce bile şimdi kızım olacak lavin kurmak istiyorum ismini ama eşim tutturdu başka isim koymaya😏
Dlkglkm Bende inşallah ipek Merve koyacağım kızımın adına❤️cinsiyetini öğrenir öğrenmez ismini buldum🤩ismiyle hitap ediyoruz o günden beri👏