Merhaba kızlar bu yıl bebişler anne karnında cok rahatlar heralde gelmeye niyetleri yok.
dün aksam ılık bi duş aldım belki gelir diye saat 2 de alt tarafımdan kasılmalar başladı baya kıpırdadı oğlum dedim bu kez geliyo ama malesef sabah uyandığımda hiç ağrım yoktu 😔