Benim ikili test sonucum yüksek riskli çıkmıştı. 1/50 çıkmıştı kombine risk, ultrason da sıkıntı yoktu ense kalınlığı normaldi, burun kemiği de vardı. Haliyle 17. Haftamda amniyosentez yaptırdım ve sonuç temiz çıktı. İçinizi ferah tutun, özellikle ultrasonda sıkıntı yoksa, kan testi bşr gğn sonra bile yaptırsanız farklı çıkabiliyor hormonlar değişken sonuçta.