Kızlar merhaba. İkili tarama sonucum riskli geldi sanırım. Doktora pazartesi göstericem. Fakat ilk hamileliğimdeki sonuçla kıyasladığımda bu riskli çıkıyo. Tecrübeliler yardımcı olabilir mi? Ense, burun kemiği, kalp hepsi normal. Sadece kan sonucum tedirdin etti.
Free Beta Hcg; 202 düzeltilmiş mom: 5,76
Papp-A; 1,3 düzeltilmiş mom 0,46
Kombine risk 1:243
İkili test 1:50
Yaş riski 1:1213
Trisomy13/18 + nt 1:10000
Yardımcı olucaklara şimdiden teşekkürler.