Kızlar şimdi doktordan çıktım. 6 haftalık hamileyim o ekrana bakınca çok heyecanlandım bebeğimi ilk defa görüyorum o ekrani ölsem unutmam. Ama bana düşüm tehlikesi var dedi kızlar olan var mı bana ilaç yazı herşey yasak ainirlenmek üzülmek ağlamak heyecanlanmak herşey yasak ama durmadan ağlıyorum ilaçla düşük tehlikeai giden var mı nasıl bebeğimi korurum yardım edin