mor_menekse1 Hayır benim hiç riskim olmadı bu haftaya kadar her şey normal ilerledi çok şükür. Yinede dün ve bu gün önlem olarak ciğer geliştirici iğne vuruldum ikişer doz toplam 4 doz. Ama benim ilk 5 ayım çok zorlu geçti mide bulantılarımdan ayda iki defa ikişer serum aldım halsiz kalıyordum halâ ara ara alıyorum. E haliyle bu haftalarda ağırlık ağrılar arttı tabi ☺️ Ama bu bende olanlar herkesin bünyesi bir değil ☺️ Ama tek yumurta ikizi illa ki riskli olur diye şartlandırmamak lazım kişiden kişiye değişir bence. İkiz hamilelik başlıca riskli zaten tekil hamileliğin tam zıttı kendini yormadan ağırlık kaldırmadan dikkatli ilerlemek lazım. İğnemi oldum bir riskim de yok bekleyebildiğimiz kadar beklicez Allahın izniyle 🥰 Sizin nasıl ilerliyor nasılsınız kaçıncı haftadasınız 🥰