mor_menekse1 tek yumurta ikizleri evet bende ilk öğrendiğimde doktorum çok korkutmuştu çok riskli gebelik falan demişti bende doktorumu değiştirdim 13haftadan sonra tabiki doktor kontrollerim çok sık oldu herkes ayda bir giderken ben ben 2haftada bir gittim kontrollerime progestan kullandım 13.haftamdan beri doğuma kadarda kullanacağım onun haricinde hiç süpürge tutmadım eve sürekli eşim yaptı temizliğimi falan dikkatli olmakta fayda var 😊