Ben 19 haftaligim progestani ikişer ikişer günde iki kez vajinal olarak ve prulotonu da kullanıyorum hala basından beri, 36 ya kadar kulllancakmisim, serklajliyim ve kayiplarim oldu öncesinde, bence birer tane devam edip tüp bebek dr danıştıktan sonra bırakın derim