minik_7984 ben gebelikten once iki doz sinovac oldum antikor testi yaptirdigimdaa neredeyse sıfır antikor çıktı. Biontech olmam için doktor tevsiyesi ile ilk trimesterin bitmesini bekledim. 13. Haftamda yani bugün sabah biontech oldum. 4 saat geçti hafif kol ağrısı dışında bir şikayetim yok. Pek çok hekimle görüştüm hepsi ilk trimesterin sonunda biontech olmamı şiddetle önerdi.