Ben 16 haftalıkken covid geçirdim.. üzerinden 3 ay geçti. Bugün doktoruma danıştım bana sinovac ol dedi. Açıkçası varyantlara etkili olmadığı için 3. Doz biontech oluyor insanlar şimdi hiç vurulmasam diyorum sinovac olacağıma. Ama doktorumda mRNA aşısı ağır, yan etkisi çok diyor. Ne yapacağımı sapıttım gerçekten akıl arıyorum kızlar her kafadan ayrı ses çıkıyor. Bunun loğusalığı emzirme dönemi var. İnsan korkuyor.