Meliiil23 momysss Hanlı isimleri çok severim bende oğlumun ismini Yiğithan koyacağız inşallah 🥰 Denizhan, yagizhan, Metehan,Yusufhan,Duhan, Metehan bunlarında dusunebilirsin canım fikir olsun
NeeSalman Han aslında tek başına kullanılabilecek vasıfta ağır bir isim. Tek heceli olduğu için kulağa sade geliyor gibi ama soyadınız tok bir soyad ise güzel olabilir. Ben oğlum olsaydı Han koyardım mesela.