momysss Arkadaşlar merhaba çocuguma sadece han ismi koymak istiyorum çok mu sade yada yanlız gibi duruyor hanı normalde tek kullanmıyorlar bende şöyle güzel bir erkek ismi bulamıyorum ya😔
Ayse-24 momysss erkek olsaydı ben han koyacaktım ☺️ Çok hoş bir isim bence. Tabi insan üstünde etkisi var. Bi liderlik duygusu taşırlar bence ☺️
Sekerkupu momysss Hayır hiçte bile tek başına da harika bir isim hem anlam olarak hem kulağa gelen tınısı çok güzel 🤗
Kbraemir momysss bana biraz kısa geliyo sanki yarım kalmış gibi bende oğluma Emirhan koydum sadece han çok kısa ve biraz söylenmesi zor gibi
_anneadayi Soyadınızla uyumluluk yakalıyorsa Han ismi çok da kısa gelmeyebilir kulağa ☺️ Ama önüne kısa bir isim de ekleyebilirsini; Mert Han, Mete Han gibi
momysss Sanki HAn tek başına olunca daha kendi anlamında gibi ama metehan alihan vs gibi olunca sanki biraz daha değersiz kalıyormuş mete veya ali yani baştaki isim daha çok dikkatt çekiyor gibi çok kararsız kaldım:(
kbrklc34- momysss Biz de Han koyacağız sadece bence kulağa çok hoş geliyor:) Hastane çıkışını bile yaptırdık isimli:)
Merhaba10 Benim eşimin adı ilhan o yüzden bebeğimin adını han koymak istedim herkes dalga geçti hanhanhan araba sankii yok yeni han Eminönü büyük han vs vazgeçtik karan koyduk o yüzden ama han ismi hala kalbimde 🐣👋🏻🥲