Burcunuz yeniannna34 bende doğumu orda düşünüyorum ama şuan randevular hep dolu zorla Alper beye buldm
tcasl yeniannna34 aaa ben Alper beye muayene oldum uzun da sürmüştü belki acil ameliyat felan çıkmıştır
yeniannna34 Burcunuz insallah sende orda olur çoğu kişi çok memnun adamdan ama ben gittiğimde yoktu denk gelemedim diye üzüldüm valla bu sefer Adnan beye aldim
tcasl yeniannna34 ama şuana kadar en iyisi Karolin hanımdı hem ultasonu bana çevirdi normalde hiç biri çevirmez karın catlaklarima kadar anlattı devlette böyle doktorlara denk gelmek çok iyi
yeniannna34 tcasl karolin hanıma hiç gitmedim onada gitmek isterim vala doğru hiçbir doktor göstermiyor kimisi bilgi bile vermiyor bakiyor yanındakine bilgileri söylüyor kalkıyor hemen