Azra57 Ne çabuk açılıp kapanıyor kaç gündür bekliyodum ya gerçi doktorlar genelde değişiyormuş aynı doktora denk gelemiyoruz sanırım bu hastane için
tcasl Azra57 malesef canım ben her gittiğimde farklı bi doktora muayene oluyorum bu defa memnun kaldığım bi doktora denk geldim çok şükür aldım ama her defasında çok zor
tcasl Azra57 şuana kadar 4-5 doktora gittim hepsinden memnun kaldım ama Karolin hanım çok güzel ilgilendi o yüzden şimdi tekrar ona aldım
tcasl yeniannna34 en iyisi yakaladığın an alıcaksın ben direk alıyorum sonra tekrar bakiyorum istediğim doktora açıldıysa onu iptal edip yeniden alıyorum 🙈
yeniannna34 tcasl valla bende öyle yapıyorum en iyisi o ama bazen iyi bir doktora aliyorum asistan denk geliyor sinir oluyorum
tcasl yeniannna34 yanında doktor olmadan asistan daha hiç bakmadı bana bazen ilk önce asistan bakiyo tamam kalkabilirsin diyo doktorlar yok bizde bakicaz diyo mutlaka