Valla ben ilk oğlumda Dr sezer filiz Erdal a gittim maalesef son hafta bebeğin merhaba gelişimi durdu ve benim tansiyonum çıktı bunu farketmedi şehir hastanesi acilinde anladılar. Şimdi turkmenbasinda esmen öztürkoğluna gittim gayet ilgili bir doktor fakat uzak olması sebebiyle medline gül aşık a gidiyorum şimdilik o da gayet iyi sadece muayene ücreti çok fazla. Doğumu yine şehir hastanesinde yapacağım