Syda01 İyi iyi maşallah canım bizde de her sey güzel cıktı 12.haftanın ıcındeyız ben bıraz kılolu oldugumdan arada kı zamanı uzun soyledı kı bı sonrakı randevu da detaylı bakabılmek ıcın herseye🙂 bu arada detaylı ultrasonu amıne hanım mı yapıyor yoksa bı yere mı yonlendırıyor canım