ElaEla07 Merhaba Kızlar. 27 Aralık doğumum gözüküyor inşallah. var mı Aralık anneleri nasış geçiyor hamileliğiniz ?
Susuuuu ElaEla07 keskeee aralık okşasa ama benimde ocak ortası gibi gözüküyor bari şubata kalmasa diyorum 🤣🤣
Cerenvebebisi Haticeklc34 bizimde aynı 25 Kasım 7 Aralık doğum tarihi verildi bakicaz artık ne zaman gelicek ☺️
2-prensesannesiii ElaEla07 İlk kizimda 21 Ocak demişlerdi 30 Aralık’ta doğdu. Şimdi oğluma hamileyim ona da 16 Ocak dedi doktor ama ben yine Aralık ta bekliyorum 💙
goktugun_annesiii ElaEla07 SAT 9 nisan benim sizce ne zamana denk geliyor doğumum kızlar doktorumla henüz konuşmadım 🙄😅
RavzaNur_90 goktugun_annesiii goktugun_annesiii Allah nasip eder ise Ocak ortası en geç sonu olur muhtemelen
Seraykrblt Bankacianne34 benimde 9 Aralık diyor ama 77 gün kaldı sizin kaç haftalık hiçbişey anlamıyorum bu işlerden😄