momsturk saideeeee ekleme yapayım gaz damlası kullanmıyormuş doktoruna demiş ben çareyi bunda buldum verdiğiniz ilaçlarda da var zaten. Doktor da hangisi iyi geliyorsa ilaç mı kimyon mu onu yap demiş
saideeeee momsturk valla doktor gaz damlası verdi hiç fayda etmiyo biogaia verdi kullanıyorum ama faldası yok
Handeoz saideeeee Kurudut kaynatin hem siz hemde bebeginize bir iki cay kasigi verebilirsiniz denendi muhtesem bisey gaza cok iyi geliyor !
Minigimyolda saideeeee humananin kimyonlu rezene çayını içiyorum hem sütüm arttı hem bebeğimin gaz problemi kalmadı ek olarak kimyon çayıda içiyorum