saideeeee demlikte suyu kaynatıyorum. Üzerini bir tatlı kaşığı kimyonu döküp bir dk sonra altını kapatıyorum. Biraz demlenmediniz bekleyip içiyorum. Bazen de doğrudan bir fincan kaynar suya bir çay kaşığı kimyon döküp karıştırıp içiyorum. İki türlü de faydasını görüyorum. Ayrıca tüm yemeklerime de kimyon ekliyorum. Ama pişerken değil, tabağımdayken.