Beray senin gibi ben de çok dis ağrısı çektim hatta hastaneye gittim çekim yapılması gerek dedi ama ben yaptırmadım ki benim 2 tane çekilmesi lazım di ilaç verdi doktor onu kullandım biraz da karbonat ve tuzlu su yaptım dişlerimi fircalıyorum şuan çok şükür geçti ağrısı da sızısı da