Nejla_6344 Hadi yaa daha bu sabah baktım yoktu doktorlar siz hangi doktora gidiyorsunuz ilk defa gidecem de önerdiğiniz biri var mı 😁
Hemdem_23 Nejla_6344 ben necati kayaya gidiyorum ama ona randevu yok malesef 🙂 emre kayayı çok duydum ona randevu alabilirsiniz 🙂
Hemdem_23 Nejla_6344 ya genelde ricaa edince kagıt veriyor gidip girişini yaptırıyorsun ama kendi hastalarına sadece mi yapıyor bilmiyorum🙂 ben hiç randevusu gitmedim kalabalık oldugu için riske atmadım
Nejla_6344 Bu arada nasıl bi doktor ilgili mi ben ssvd yaptığını duydum o yüzden gidecem yanına 😊siz memnun musunuz doktorunuzdan 😊
Hemdem_23 Nejla_6344 ben çok memnunum kendisi çok detaylı bakıyor ama bize pek birşey söylemiyor o da yorgunluktan herkse saatlerce açıklama yapamıyor o kadar çok ki hastası
Nejla_6344 Hemdem_23 bakalım inş denk gelebiliriz zaten Doğum için özel olarak gelmez bence o gece nöbetçi doktor kim ise o yapıyor Doğumu .. 😊
Hemdem_23 Nejla_6344 aynen öyle nöbetçi kimse o geliyor ama ek ücret ödenince mesai dışında geliyor diye duydum 😀
Nejla_6344 Hemdem_23 Benim ki 2 nci hamilelik ama sanki ilk gibi hissediyorum niye böyle oldu acaba 😁
Hemdem_23 Nejla_6344 bende dün öğrendim 😂 arkadaşım söyledi ya acilde ki doktor dogum yaptıracak ki normal dogum olursa eve yaptırıyormş😂