minnakannesi1 ben sağlık ocağında kan testi yaptırmıştım her şeye hazırla kendini riskli gebelik bu dedi.Oradan hemen özele gittim doktor riskli demek için çok erken yarın gel kan testi yapalım kontrol edelim nasıl artış var mı iyi mi diye yani doktor riskli ya da DEĞİL demek için çok erken bi zaman dilimi dedi daha yeni oluşuyor olabilir bebek falan dedi ama kadın beni çok evhamlandırdı