Zulal2309 hayır bu defa sezeryan olucak..bağlatmak isteğim için hiç normal doğumu istemedim bu sefer..benim hiç kendi sancım olmadığı için normal sancımı suni sancımı daha zor bilemiyorum..ama büyük oğlumun doğumu kolay olmuştu..hiç sancı çekmeden 6cm açıklığım vardı..be ozaöan daha 20 yaşındaydım hamileliktede zorlanmamıştım..ama bu hamileliğimde çok zor geçti🤦♀️Yaştan dolayı diye düşünüyorum..rabbim sizinde yardımcınız olsun inşallah🤲🏻