İyi geceler kızlarrr
Bizde 37+5 haftadayız regl olacak gibi belimde ince ağrı var sadece henüz başka belirti yok 🤷🏻♀️ merak ve heyecanla bekliyorum inşallah sağlıkla kavuşuruz 🤲🏻 geçen hafta alttan muayene oldum doktorum 1 santim parmak kalınlığında geniş rahim ağzı dedi normal doğuma müsait dedi. Sonra eve geldgimde muayeneden Sanrm lekelenmem oldu gelicek diye bekledim ama şuan tık yok 🤭