Dilaraa1 selmaoz 4 gün kala 18 di benim. Allahtan ümit kesilmez canım bekle bakalım. Olmazsa da üzülme bende çok bekledim her ay umut var bunu unutma 🙏❤️
Minik_mucizem2 selmaoz yükselir insaAllah . Benim geçen ay adete 1 hafta kala 2.20 ydı ama yükselmedi. Hakkımızda hayırlısı olsun bakalım. Benim yarın insaAllah adet olmayiz