selmaoz Bugün hastanye. Gittim 2saat önce sonuç önce pozitif dediler sonra negatif dediler hiç bişey anlayamadım neymiş sistemde hata olabilir negatif diyip gönderdiler
Aysegul2210 selmaoz Benim beta HCG 34 du ve şuan 36 haftalık hamileyim beta HCG 34 ustundeyse gebesin
superrmomy selmaoz canim hastaneyi arayip sonucunu mail olarak atmalarını iste yada bir test alip evde idrar testi yap. Cok sacma olmus. Negatife yada pozitif diye bilgi veremiyorlar diye biliyorum sonucu vermeleri gerekiyordu
Dilaraa1 Aysegul2210 yapmayın ya Allah aşkına beta 5 üzerindeyse gebelik var demektir. Ne 34 u ? Ben 18 le öğrenmiştim.