Melo150323 10.40 da randevum vardı gittik 11 i geçe aldı içeri kaçta çıktım bilmiyorum ondan sonra 6 tüp kan idrar verdim 2 ye kadar nst sırası bekledim bi dunya insan vardı 2 yi geçe nts ye bağladı 2 buçukta çıkardılar sonra doktorun sonuç bakmasını bekledim kaçta ciktin bilmiyorum 4 bucuktu eve geldiğimizde 🤦 sonuc idrar yollarinda enfeksiyon olabilir dedi aksam çıkmadan bidaha idrar verdim haftaya yine gel dedi bu eziyete karşılık işkence resmen