prensesimveannesi evet genel oldum doktor istediğiniz gibi yapıyor anesteziyi benm tansiyonm çıktığı için genel yaptılar. Çok rahat bir dgumum olmuştu üç dört gün de tam ayağa kalkmıştım ama tabi bol bol dinlendm yinede daha çabuk toplanmamı sağladı hatta herkes Nası sezeryanlısın diyordu😊 size de hayırlı sağlıklı doğumlar inşallah 🌺