ilk hamileliğimde tülin yamana gidiyordum 6 ayda su azalması ı nedeniyle e bana doğumu gerçeklestiremeyeceğini baska dra gitmem gerektiğini i söyledi o dönem o kadar cok ağladım ki bebeğime bişey olacak sandım bizde ali acara gittik sağolsun 34.haftada dünyaya geldi oğlum sağlıcakla küvezde kalmadıkta ☺️ şimdi 8aylık hamileyim medova, aysel kamere gidiyorum riskli gebelik uzmanı kendisi çokta memnunum size tavsiyem drunuz sadece kadın doğum uzmanı dsğil aynı zamanda riskli gebelik uzmanıda, olsun ve hastanenin tam teşkil olduğunu arastırıp baslayın yeni doğan bölümünde küvez olmuyor ya da eksik sayıda olduğu için bebeği sevkediyorlar. Bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza almanız dileğiyle ❤️