Tugba61 Ben tam 100 kilo ile hamile kaldım aynı şekilde insülin direnci de vardı ilaç kullanmıyordum ama şu an 24 haftalığım hala 100 kiloyum benim şansım Allah’ın bir lütfu da diyebilirim ki kakao ve vanilyadan tiksinmiş olmam bu nedenle bütün hazır gıda tatlılardan çikolatalardan tiksindim. Ayrıca hala ara ara kusuyorum sanırım onun etkisinden hala aynı kilodayım. Bebeğin kilo ve suyu normal şimdilik insülin direnci olunca diyabetik bebek olmasından korkmuştum ama su anlık bi sıkıntımız yok
sdymtl 96 ile hamile kaldım. 36+4 üm şu an 103 olmuşum. Zaten bebeğim 3100, suyuydu plesantaydı, ödemiydi. Almadım gibi düşünüyorum. Doğurunca veririm inşallah 😀 Asıl emzirme dönemi önemli. Dikkat edip güzelce zayıflamayı planlıyorum.