kbratrkylmz Didem_678 Ben yorumlardan sonra gaza geldim yarın ya Allah diyip kalkıcam ütü yapmaya başlıycam (dünde böyle söyledim ama hadi bakalım 😂)
kbratrkylmz Canseldokur0434 çok heyecanlı 🐥 sağlıkla gelsin inşallah böyle okuyunca içim rahatlıyor 😂
kbratrkylmz Denizfdn ben o zamanlar çok yoğun çalışıyordum. 32 de izne çıktım sonra temizlik yaptık derken iyice ağırlaştım sonra da amaaan demeye başladım😂 ama haklısınız her an her şey olabilir yapsam iyi olur
Canseldokur0434 kbratrkylmz Ama sen yine de en erken zamanda başla yani hazırlamaya 😂😂 Ben rahatsızdım sürekli kayınvalidemle görümcemden bekledim yardım etmelerini baktım onlardan hayır yok ayıla bayıla düşe kalka yaptım işte bi şekil. 😂
kbratrkylmz Canseldokur0434 ah kıyamam ya geçmiş olsun 😪 benim annem yapayım diyor da eşim biz yaparız diyip el sürdürmüyor ama hergün çalışıyor zamanı olmuyor mecbur ben de ayıla bayıla yapıcam napıyım 😂
kbratrkylmz Pembe_duslerr bendensin 😂 annemler zamanında çanta hazırlamak mı varmış sanki sor bak yoktur 3 çocuk büyütmüş biz de yaparız bi şeyler 😂
Pembe_duslerr kbratrkylmz yaaa dimi 😅 sanki kaç dakikalık yol bizim hastane en fazla 10dk eksik olsa alır gelinir evden.bu ikinci gebeliğim kızımda 32de fln hemen hazırlamıstım 😅 ilk heyecanla sanırım
Nilll123aa Ben de 36+1 im hala hazırlayamadım şunu da alırım hazırlarım şunu da alırım hazırlarım diye diye sürekli erteliyorum 🤔
kbratrkylmz Nilll123aa ya bana her şeyi almışım eksiğim yokmuş gibi geliyor 🙄 ne alırım diye düşünüyorsunuz eksik varsa bende tamamlayım bari onu yapayım 😂
kbratrkylmz Pembe_duslerr Valla benim yol 10 dk da değil evime daha uzak 😂😂 ayy ne rahatım ama kendime söz verdim yarın başlıyorum bu gidişle oğlanı eve çıplak getiricem 😂
Pembe_duslerr kbratrkylmz kız daha ütüdemi yapmadın😅 ben en azından yıkadım ütüledim bir valize girmesi kaldı .Kalk ütüle valla geç kalmıssın sen bayaaaa 😅
kbratrkylmz Pembe_duslerr Hahahah yok yıkadım sadece 😂 şimdi ütüleyeme başlamaya kadar vermiştim ki yeni aldığım mis gibi ütünün altına bi hevesle aldığım bavul organizerlerinden birisi yapıştı şuan onu çıkarmak için uğraşıyorum 😪 Evren bana iş yapma diyor sanırım