Prensesiminyolculugu Ozge2805 bende daha doğurmadım da az önce yenidoğan aldım bazıları küçük diyor yenidoğan oyzuden acaba mi dedim 😅
Ozge2805 Prensesiminyolculugu kuzum sonuçta nekadar küçük olabilirki bebekten bebeğe değişir ama hemen 2 numara kullanamaz yani
biranne_1 Kızlar mustela setleri çok pahalı oğlumda kullanmıştım ama çok arttı fiyatları ne yapacağım konusunda kararsızım 😩
mutlugebeee biranne_1 ya konudan da bağımsız ama bir sey sorucam, bu şampuanların ananaslı olanı var birde normal olanı içerikleri farklı mı acaba biliyormusunuz?
Prensesiminyolculugu Ozge2805 aynen canım doğru söylüyorsun bende öyle aldım işte bir paket aldım zaten 196 tane var icinde duruma göre hareket edeceğim
mutlugebeee biranne_1 bez prima premium care, sampuan ve losyon mustela, ıslak mendil sleepy yenidoğan🌸 ama her bebekte hepsinin yan etkisi bambaska olabiliyormus umarım bebişe uyumludur aldıklarım😂
biranne_1 Genel olarak hepsinde var zaten avokado kırmızılı olanlar daha hassas cilt bir seri daha var atopik dermatit serisi
gulsum97 Prensesiminyolculugu Eğer prematüre bebek değilse 1 numara cırtlı bez tercih ettim ben öyle aldım şuan 35 haftalığız bakalım kullanmayı nasip etsin Allah inşallah 😊
Parsss gulsum97 bende de mustela var ama malesef o kadar masum değil mustela ürünleri eksik araştırmışsınız ☺️