Msms Mom526 şu an ciddi bir salgın var kusma,ishal.Norovirüs diye geçiyor.Ben de yakalandım maalesef ama 2 günde atlattım çok şükür.
Tugbapak82- miniko_2308 amin inşallah çok sagolun karşında seni anlayan aynı duyguları paylaştığın biriyle konuşmak iyi geldi Allah razı olsun