Tugbapak82- sağolun sizin de başınız sağolsun, ben sizi anlıyorum insan ne kadar büyük bir acı yaşarsa ne kadar üzülürse başka kimse yaşamasın üzülmesin istiyor hele ki önüne geçilebilecek bir şeyse bu. Keşke demekle zaman geçmiyor inanın ben o kadar uzun süre kendime gelemedim ki, ruh gibi gezdim, gitmediğim doktor hastane kalmamıştı, neden böyle bir şey yaşadım demekten bunları düşünmekten kendimi de alamıyordum. şükürler olsun şimdi hamileyim ama inanın hamile olduğumu öğrendiğimde sevinirken bile kaybettiğim oğluma haksızlık yaptığımı düşünerek ağladım hep. Bunları yaşamayan bilemez maalesef anlayamaz, Allah kimseye de evlat acısı yaşatmasın, gerçekten anlatılabilecek gibi bir şey değil bu.