esmerrmm yok yok ben kendimi bildiğim için bırakmayı hiç denemedim zaten, bu zamana kadar bir kutu da zofer bitirdim prilamla birlikte düşün yani şiddetini. Yine zofere pek ağırlık vermeden prilama devamkee yapacak bir şey yok. İlk gebeliğim de 9ay sadece serum yedim,hasteneye bir girdim doğurup çıktım o yüzden ben mecburum yoksa geberiyorum 🤦🏻♀️