Testin sonucunda doktorunuzun negatif veya pozitif şeklinde sonuç söylemesi gerekiyor,eğer pozitise daha önce geçirip bağışıklık kazanmış siniz demekmiş sıkıntı olmaz negatifse de gecirmenisiniz ve gecirmitosunuz demek,kumu değişme işini başkası yapar ve asi olursa da risk olmaz