Asun1254 tüp bebekte sağlıklı olması yeterli yavaşmış hareketsizmiş nemli değil içinden seçiğ dışarda döllüyorlar zaten ama normal olması için ileri hareketli çok önemli biz günlerce yatmıyoruz yavas hareketliler cogu rahme takılı kalıyo ben çok araştırdım farklı görüşler aldım biri normal derken öteki evet hamile kalamazsın diyemeyiz ama zaman alır dikkat etsin tavuk yemesin vitamin keçiboynuzu pekmezi yedir dedi bütün dünyada kabul edilmiş olan oran önemli onlar kötüye yormak istemiyorlar çünkü bizim gibi olup hamile kalanda var sana direk kötü dese olmaz normal dene dicek sonra diger işlemlere geçcek doktorunda gerçekten dürüstünü bulmak zor ne kdar cok gidersen o kadar çok muayene parası devlete gitmedin heralde devlete gitsen ilk diyeceği eşinin sağlıklı olabilmesi lazım şunu bunu yapsın özeller maalesef süre ne kdr uzarsa o kdr çok para mantıgı bşy yok ddiler eşimde lokosit varmış üroloji bsy yok dedi kadın dogumcum çok iyi o dedi bu yüksek nasıl normal der diyip benim üzerimden antibiyotik yazdı beyfendiyi arayıp sordugumda ben yazmam demişti oysa bende araştırdım çok yüksekti yani anlıcan tek doktorla olmuyor vicdanlı bir doktor bulmak gerekiyor