Ruya1106 bencede sayıya bakıp iyi dedi 1,5 senelik evliyim kendi zaten ilk önce tüp bebeğe sıra veriyor çatlatma olmazsa tüp bebek yapalım diyecek onu bekliyor galiba ama pazartesi söylüycem hocam ileri hız önemliymiş ama bizde 0 görünüyor eşimde herşey normal diye daha da ne sperm verir nede kendinde sorun aradığımı düşünür diye diyemiyorum üzülür diye