evaburak95 Yarendurmazz 2 eylül e gün vermişti doktorum ama 27 ağustosta gelmeyi tercih etti çiçeğim 🎀☺️
Haticecakirr Yarendurmazz malesef günümüz belli değil henüz 🤷♀️ Normal doğum gibi gözüküyor şimdilik çatı muayenesi olmadım daha 🤷♀️
aselnannesi Yarendurmazz Sancılar yüzünden son 2 günüm pazar günü geliyor bebisim :) 36+5 ken giricem ameliyata:)
metehaninannesiii Yarendurmazz daha cati muayenemiz olmadi gunumuz yok malesef 39.haftada yapicak suan 37+3 haftaligim
durunun_annesi60 Yarendurmazz buraya göre son 7ama normal olacağı için uzarmi kisalirmi bilmiyorum sağlıkla gelsin kuzularimiz inşallah 🙏
Sunay10 Yarendurmazz buraya bakarsan 14 yazıyor bekliyorum gelsin diye bir yandan gelmesin uykusuz geceler başlayacak diyorm