Yarendurmazz Kızlar aranızda eylülde doğum yapacaklar günleriniz belli mi biz dün ayın 16 sına aldık sabah 10 da doğum var o gün kısmetse tam 2 haftam var sizin ne kadar kaldı
Ozlemcyln Yarendurmazz programa göre son 24 ama benim normal doğum olucağı için daha erkwnde olabilir canım hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah ilk doğumun mu
Happiness- Yarendurmazz eger kizcem ayin 21ine kadar kendi istegiyle gelmezse, 21nde suni sanciyla dogum baslatilacak 💘🙏🏻 Daha erken gelcek gibi ama 🥺💘
Yasemingndz Yarendurmazz 5 eylül ama normal doğum olduğu için erken yada geç olabilir sağlıkla gelsinler 🤲🏻🥰
Saripapatyam1 Yarendurmazz bizde salı günü gidicez son kontrol artk günümüzü vericek. 2 sezeryanim olucak🙊 Eylul 14-20 arasi demişti bakalım hangisini vericek