Elifgoktug1 Dolunay_ ne kadar kilo aldın haftan kaç suan🙃 bende oğlumda riskli geçmişti yatarak bitirdim gebeliği son ayın sin 2 haftası yürüdüm sadece ve tam 22 kilo almistim🤭 buda riskli geçiyor yatıyorum daha 10+4 ve şimdiden 4 kilo aldim😏 sanırım bunda bi 30 kilo falan alirim😅
Dolunay_ Elifgoktug1 Yok yaaa o kadar dikkat ediyorsun almazsın bence. 38+3 haftalığım 16 buçuk kilo aldım. İnşallah doğurana kadar 20 ye tamamlamam 😂. Ama dizlerim gerçekten ağrıyor. Hiç bu kadar kilolu olmamıştım ondan kaynaklanıyor sanırım
Dolunay_ cennet_aka27 aaa çok iyi maşallaaah. Kilosu da tutmuş. Hep ultrasonda fazla çıkıyor çok fark ediyor diyorlardı. Sizinki aynı olmuş
Esan Dolunay_ ben istedim canim normsl hic dusunmedim. Son 1 gun kaldi insallah hepimiz saglikla aliriz kucagimiza bebislerimizi 🙏💗
Elifgoktug1 Dolunay_ evet kilodan kaynaklanıyor diz ağrıları. Bende hiç almamıştım ilk bebekte aldığım kiloyu baldır bacak heryerim çatladı 🙈 vitaminler de kilo aldırıyor 🙈 senin bitmiş sayılır ya 16 ne ki sağlıkla kavuşunca insallah🙏💓
aysnozkn2 Dolunay_ benimde 37+4 de 3500 dedi ama haftaya sezeryan olacak zaten ilki sezeryan olduğundan 38 +5 e gün verdi tabi öncesinde başlamazsa doğum
Haticeozensen Merakettiklerim 39+5 2980 gram dedi bende yemeye çalışıyorum ama gelişmeyince gelişmiyor genetik sanırım üzülmeyin 3ü bulduktan sonra toparlar diyor doktorum
Merakettiklerim Haticeozensen iyi ya masallah, sizin de normal aslında ama işte çevre bir algı oluşturuyor insanda illa da tombik bebek olunca daha sağlıklıymis gibi, bosverin kulak tıkamak lazım böyle şeylere, sağlıklı olsunlar güzelce doğsunlar bizlere yeter
yazzz07 Dolunay_ bende 36+4 üm. Bugün kontrolüm vardı. 3500 olmuşuz. 4 ü geçecek gibi ama korkma dedi doktorum. Normali bekliyoruz inşallah 🌸
Dolunay_ yazzz07 Maşallah seninki daha da bi gelişkenmiş. Biraz da kendimizi normale şartlandırmamamız gerekiyor sanırım. Allahım hayırlısını versin..
yazzz07 Dolunay_ kesinlikle. Bekleyeceğiz olursa normal olacak , aksilik olursa sezeryan. Ben her türlüsüne varım. Bebişim karar verecek nasıl gelmek isterse ☺️ Sağlıkla gelsinler
Esrabrklu Dolunay_ 38 haftaligiz 3800 gr hemen sezeryan demesinler şu doktorlarda ya üff. Ben 3900 ile normal doğumla oğlumu doğurdum suan yine aynı hamileyim 3800 yani korkmayın Allah yardim ediyor
Dolunay_ Esrabrklu Doktor şişman olunca omuzları takılır boynundaki sinirler kopar felç olur falan bi dünya korkuttu. Öyle olunca sezeryan mı istesem demeye başladım. Siz maşallah iyi doğurmuşsunuz. Doktor da çok önemli bu noktada 🤦🏻♀️
Merakettiklerim Nurhanimm yok yok şükrediyorum Allah’a şükür ne verirse kabulümüz, bence sizin de 2500 sınırını geçer inşallah ve zaten onun üstü de gayet normal. Bizim algılarımızla oynuyor insanlar bir değişik yoksa sağlıklı ise bebek kilolu olması niye önemli olsun ki