EbrarHarmanci ben doğumdan 2 saat sonra ayakataydim ve 2 ay boyuncada gece gündüz yoğun bakım kapisinin onunde kuru bir sandalyede bekledim.ne lohusalik yasadim nede yatak yüzü gördüm.hatta şöyle söyleyim dogumun ertesi günü amleliyathane önünde oturacak sandalye bulamadım merdiven basamaginda oturdum saatlerce.demem o ki benim kadar hırpalamamissindir kendini.hareketten dolayı olduğunu zannetmiyorum herkes bir degil ama inanki bende olmadiysa kimsede olmaz kolay kolay.ya dikişleri atanlardan kaynaklı yada enfeksiyondan kaynaklidir.birde normal dogum yapan arkadaşlarım hergün dus alsınlar.ve her tuvalete gittiklerinde mutlaka su ile yıkasınlar.ilk zamanlar acır korkusuyla yikamaya korkanlar varsa belirtmek istedim.mutlaka yıkayın.sizede geçmiş olsun.hep temiz ve kuru tutun o bölgeyi