EbrarHarmanci benimde kızımda 4. Gün ortadaki.bütün dikişler atmıştı en baş ve son duruyordu ozamam ki.kayınvadem hemşire oldupu için hiç.merak etme kaynar dedi ve gerçekten de kaynadı tekrar dikiş attırmamıştım benimde hiç yatmadığımdan oldu maalesef.. g