Bütün hastaneler aynı değil. Ben İzmir’de devlet hastanesine gidiyorum. Ebelere de bı kaç kez sordum. En fazla iki kişilik odalar dedi. Zorda kalmadıkça tek kişi bulundurmaya çalışıyolarmiş. Herkes odasında doğum yapiyomuş. Şunu da yapabilirsiniz, sanciniz geldiğinde hemen gitmeyin hastaneye bırakın sıklaştığinda gidin. Açılma çoğalır orda da çok fazla beklemek zorunda kalmazsınız. İnşaallah sancım geldiğinde beş dk ya bir olana kadar gitmeyi düşünmüyorum