Annem abimi devlette doğurmuş o zaman bile hepimizi sıraya diziyolardı heleki eğitim araştırmaysa öğrencilerle beraber tek tek muayene ediyorlardı dedi. Yakın zamanda ise kuzenim acile kaldırılmıştı. Maalesef oda aynı sorunu yaşayınca doğumunu özelde yaptı. Yani tarihler değişsede kafamız değişmiyor maalesef. Şimdi ben hamileyim, annem sen yapamazsın o seste gürültüde daha çok stres olursun diyor. Haklı. Özele gidiyorum bende o yüzden.