kelebekimm NesliSagdinc 2. Gebeligim sanirim o yuzden erkn hissediyorum bir de zayifim cok. 20. Haftaya kadar zamani var merak etme yakindir hissetmen
merve100 NesliSagdinc bende kilolu hamile kaldım geç hissedebilirsin demişti doktor göbekli kaldım çünkü anca anca işte o da öyle gözle görülür değil içimde kıvrılan birşey varmış gibi
Sevilll50 Bende 16haftalık cinsiyet belli deil tatlıdan tiksindim sadece eski iyi gelıodu yemkler migdemi bulandrıyordu bulantım arada yokluyor kuru beslnmştm bi süre tısknmelerim oldu cinsiyet ne bizde merak ediyoruz
ksuna33 Sevgi1620 ilk i 39+4 bunda ne olur bilinmez hayırlısı olsun hepimiz için benim 8 Mart doğumum belki aynı tarihe denk gelir 😁