Mrvcnsvr kelebekimm onlar da hisseder inşallah bi an önce.. aslında sabırlı olsak şöyle 1 aya kader net görünecekler ama biz sabırsızız işte 😂
kelebekimm Mrvcnsvr onalr da pek bi heyecan yok. Bn istiyorum onlar da gorsun hissetsin. Yalniz tadini cikartmak istemiyorum. Cunku bnden cok onlar istediler elamizi. Ama bn daha cok heyecanliyim😂😂😂
Guzelyuvam bizimde şubat 18 gibi dedi doktorum ama ilk gebelik 41 haftalık olunca bişeyde diyemiyorum sağlıkla gelsin de 🙏🏼 ilk çocuğum yaz bebeği bu kış olacak be gibi zorluk veya kolaylığı olacak yaşayıp görücez 😊
merve100 kelebekimm bende sürekli elim karnımda dışarıdan göremedim sadece karnım çok çabuk büyüdü bazen sağ bazen sol tarafta şişlik oluyor yamuk duruyor karnım o zaman bi diyorum bi yere gitti yine 😀
kelebekimm merve100 ah evet o bnde de oluyo. Yer degistiriyo arada. Bir sagdan vuruyo o tarafa odaklaniyorum. Sinra sokdan basliyo vurmaya. Yilan gibi nerde okdugu belli olmuyo
merve100 kelebekimm nöbete başladım mesela şimdi yine 😀 çikolata yemiştim bi hissedeyim bari dedim dürtüklüyorum da ses Seda yok hanım efendide
kelebekimm merve100 butun gece durmadi bnm ki uhkudan uyandirdi kac sefer. Gunduz de bekliyorum oynasin diye. Gece kusu olacak diye korkuyorum.😂😂😂 cikolata felan fayda etmiyo bize
Deletedmom_33 Nurklc38 Öyle yapıyorum. Ama zaten 20 Şubat"i bekleyeceğini sanmıyorum. Bana göre 10-17 Şubat arası büyük ihtimalle sezeryanla alınır
Fatma2144 Dilanser 15 haftalık. Bel ağrısı yürüyünce çok oluyor,kasılar da bazen kramp giriyor başından beri
merve100 Fatma2144 bende normalde çok severdim ama şu dönemde uzaklaştım sırf hareketini hissedeyim diye bol su içip dişimi fırçalıyorum ağzımda tat kalmasın diye
Sevgi1620 ksuna33 ama bakalım 38demi 41demi gelmeyi tercih edecekler😄😂28 Şubat benim 40.haftam oluyo o kadar beklemeyin 38de falan da gelebilir bakalım😂
ksuna33 Sevgi1620 ilk i 39+4 bunda ne olur bilinmez hayırlısı olsun hepimiz için benim 8 Mart doğumum belki aynı tarihe denk gelir 😁
Dilanser Merveikratanem normald doğum marta olur sezeryan olduğundan subat dedi iki dedi insallah o vakte kadar da duru dedi doktor ikizler erken geliyormuş
Merveikratanem Dilanser öylede bende ikizlere hami,eyim 15 haftalık erken gelebilir dedi doktor ama su bu demedi çünkü çok erken 36 37 haftayı görsek iyi