orkidehaniimm Sedai- 20 ve 24 haftada yaptırdım, sağlık ocağında seninle ilgilenen hemşiren arayıp bilgi verir diye düşünüyorum veya sen de uğrayıp sorabilirsin
betulmizrakk Sedai- bebeğin tekmelerini ne zaman hissedersen gel yapalım demişti sağlık ocağı 20-24. Haftalar arasında yapılıyor ben 23. Haftada yaptırmıştım ikinci dozu da dün oldum. 28. Haftadayım