Sedai- bende tam bu konuyu yazacaktım ben çok memnunum o kadar ilgiliki muayene eden hemşire ve sağlık ocagı çok sakin sessiz bazen diyroum keşke hastahane lerde böyle olsa imkansız ama 😄 olsun siz gidin 20haftanız dolduğunda ikinciyede tarih verirler o mzn gidersiniz tekrar malesf ki tüm hemşireler ve doktorlar bir olmuyor kimisi çok iyi ilgili, kimisi ilgisiz umursamaz muayene eder bilgi vermeden gönderir develette giittiğim için biliyorum